دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سیستم های مغزی- رفتاری

نام فایل : دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سیستم های مغزی- رفتاری
گروه : روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل : docx
حجم فایل : 64 کیلو بایت
تعداد صفحات : 16
بازدید : 12

دانلود فایل
خلاصه:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سیستم های مغزی رفتاری

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سیستم های مغزی- رفتاریدر 16صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docتوضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docقسمتی از متن مبانی نظری و پیشینهسیستم های مغزی / رفتاری2-3-1 تعریف سیستم های مغزی / رفتاریگری و مک ناتان (2000) در چهارچوب مطالعات آزمایشگاهی یادگیری حیوانات و آثار داروهای روان گردان ، به سیستم های زیست شناختی متفاوت که مبتنی بر تکامل مجزای مکانیسم های پاداش و تنبیه در مغز مهره داران است ، اشاره می کنند ..به اعتقاد گری در مغز پستانداران ، کنترل رفتار از طریق سه سیستم مغزی / رفتاری متفاوت و در عین حال مرتبط با یکدیگر صورت می گیرد .رفتاری متفاوت و در عین حال مرتبط با یک دیگر صورت می گیرد .این سیستم ها به مجموعه های جداگانه ای از رویداد های تقویت کننده با انواع خاصی از رفتار پاسخ می دهد ، و به وسیله ی مجموعه ی جداگانه ای از ساختار های مغزی به هم مرتبط که اطلاعات خاصی را پردازش می کند ، عمل می کنند ، عبارتند از : سیستم بازداری رفتاری ( BIS ) ، سیستم جنگ / گریز / بهت FFFS)) و سیستم فعال سازی رفتاری (BAS) .هر یک از این سیستم ها در سه سطر توصیف می شوند : سطح رفتاری ( تحلیل درون داده ها و برون داده های سیستم ) ، سطح عصب شناختی ( کنش وری و ساختار عصبی سیستم ) و سطح شناختی ( کنش وری پردازش اطلاعات سیستم ) ، می توان بعد چهارمی نیز به این سطوح اضافه کرد و آن سطح تجربه ای ( همراه با فعالیت سیستم ) است ; اما پژوهش های تجربی ابزار معتبری برای ارزیابی بعد چهارم نداشته اند ( گری ، 1993 ; به نقل از تجریشی ، 1384 ) .2-3-1-1 سیستم بازداری رفتاری (BIS)سیستم بازداری رفتاری زیربنای بعد هیجانی اضطراب است (گری ، 1987؛به نقل از گری و مک ناتان ، 2000) . این سیستم توسط محرکهای شرطی که با تنبیه همخوانی دارند ، محرک های شرطی که با حذف یا پایان یافتن پاداش همخوانی دارند ، محرک های جدید و مآور هستند محرک هایی که به صورت ذاتی برای یک نوع ترس آور هستند ، برانگیخته می شوند .رفتارهایی که با این محرک ها برانگیخته می شوند ، عبارتند از : بازداری رفتاری (توقف رفتارجاری ) افزایش سطح برپایی ، به طوری که رفتارهای بعدی (که می توانند ادامه عمل متوقف شده نیز باشند ) با قدرت و سرعت بیشتری انجام شوند ، و افزایش توجه ، به این صورت که اطلاعات بیشتری بویژه در مورد اجزای جدید محیط ، دریافت شود .برون داددرون دادبازداری رفتاریافزایش برپاییافزایش توجهدر تصویر زیر ، ارتباط های درون داد – برون دادرا که معرف BIS در سطح رفتاری هستند ، منعکس شده است .سیستم بازداری رفتاریعلامت-محرکهای تنبیهعلامت محرکهای عدم پاداشمحرک های جدیدمحرکهای ترس آور ذاتیشکل 2-1 ارتباط های درون داد – برون داد BISدربین مداخلاتی که به طور ویژه ، ارتباط های درون داد – برون داد BISرا متوقف می کند ، استفاده از داروهای ضد اضطراب اهمیت زیادی دارد .باربیتورات ها[1] ، بنزودیازپین ها[2] و الکل ، سه دسته مهم از داروهایی هستند که موجب کاهش اضطراب می شوند .آثار انتخابی این داروها برکنش وری BIS ، نقش مهمی در پذیرش این فرض که فعالیت این سیستم با اضطراب در آمیخته ، داشته است1.Barbiturates2.Benzodiazepines


کلمات کلیدی:

فایل های مشابه

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt)


بررسی انگیزه تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی Word انگیزه تحصیلی عوامل بی انگیزشی راهكارهای عملی برای افزایش انگیزه روشهای ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان به تحصیل کلیاتی در مورد انگیزش آموزش انگیزه نشانه های بی انگیزگی دانش آموز 40 نكته در باب افزایش انگیزه دانش‌آموزان درک معلمین، اولیا و دانش آموزان از این فرآیند چیست محتوای کت


مبانی نظری و پیشینه تحقیق بزهکاری و قتل های سریالی


چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق سبک زندگی