دانلود دانلود اقدام پژوهی بررسی علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش

خلاصه:
بررسی علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش

توضیحات:
فهرست مطالبچکیده. 4مقدمه. 5انواع اشتباهات املا نویسی :. 6درمان نارسا نویسی :. 6اقدامات لازم برای ترمیم و درمان نارسا نویسی :. 7علل مهم نارسا نویسی :. 9درمان وارونه نویسی و قرینه نویسی. 9اهمیت و ضرورت بیان مسأله. 11نارسا نویسی : 12وضعیت مطلوب. 13توصیف وضعیت موجود. 14گردآوری اطلاعات و شواهد (1). 15تجزیه و تحلیل داده‌ها. 18انتخاب راه حل جدید به صورت موقت. 20راه حل پیشنهادی ( رد یا قبول ). 20گردآوری شواهد (2). 23پیشنهادات. 25منابع و مأخذ. 26چکیدهاین پژوهش در مورد بهبود مشکل درس املا نویسی یکی از دانش آموزان پایه اول می باشد. با بررسی علل و علائم ضعف املا‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم مشکل دانش‌آموز ناشی از حساسیت بیش فعالی و عدم تمرکز حواس و دیر آموزی و بی‌دقتی او می‌باشد. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود املا دانش‌آموز مشاهده نمودم ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی دراملا و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که : خود دانش‌آموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل املا نویسی دانش‌آموز ابراز خرسندی نمودند .در این زمینه جهت برخورد با مشکلات املا نویسی دانش‌آموزان پیشنهاداتی ارائه شده است.این دانش آموز به لطف خداوند امسال مشکلاتش بسیار کم شده است، با دوستان و سایر همکلاسی هایش ارتباط برقرار می کند . مفاهیم و مطالب درسی را بهتر می آموزد و می توانم بگویم یکی از موفق ترین عرصه های کاری من در طول سنوات خدمتم همین کار و آموزش این دانش آموز بوده است


کلمات کلیدی:

فایل های مشابه

در جوامع کنونی و بویژه با ورود به قرن بیست و یکم اکثریت قریب اتفاق افراد به اصول بهداشتی مربوط به ابعاد مختلف جسمانی خویش آگاهی دارند به والدین از طریق رسانه های گروهی و به فرزاندان از طریق آموزشگاهها این مهم توصیه و سفارش


پیشینه تحقیق و مبانی نظری پیشرفت تحصیلی


بهترین نمونه سوالات آزمون ها استخدامی همراه با پاسخنامه آمادگی کامل برای سوالات عمومی آزمون های استخدامی بیش از 1800صفحه دریای سوالات


بطور کلی وسایل آموزشی به ابزارها و امکاناتی اطلاق می گردد که در جریان تدریس جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری موثر توسط معلم و دانش آموز بکار می روند این وسایل آموزش را از حالت سخنرانی محض خارج می کنند و یادگیری را با بهره گیری از حواس مختلف آسان و ممکن می سازند در این شرایط شاگردان قادرند اطلاعات رفتار و مهارتهای جدید را با درک کامل بدست آورند