دانلود مبانی نظری و پیشینه آموزش مبتنی بر موسیقی و کاهش اختلال یادگیری کودکان

نام فایل : دانلود مبانی نظری و پیشینه آموزش مبتنی بر موسیقی و کاهش اختلال یادگیری کودکان
گروه : روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل : doc
حجم فایل : 67 کیلو بایت
تعداد صفحات : 51
بازدید : 51

دانلود فایل
خلاصه:
مبانی نظری و پیشینه آموزش مبتنی بر موسیقی و کاهش اختلال یادگیری کودکان

توضیحات:
بصورت فایل وردهمراه با منابع1-2- مقدمه.................................................................................92-2- موسیقی.............................................................................93-2- موسیقی نیاز انسان............................................................104-2- استفاده از موسیقی........................................................115-2-یادگیری مطالب از طریق موسیقی.............................126-2- منافع موسیقی در یادگیری مطالب.......................................137-2- چه سنی برای تربیت موسیقیایی مفید است؟.................138-2-کودکان و موسیقی.............................................................149-2- ریشه تاریخی و تحولی موسیقی درمانی به چه زمانی برمی گردد؟.1610-2- موسیقی و پزشکی و روانپزشکی و روانشناسی................1611-2-2- مکانیزم مغزی موسیقی.........................................1812-2-2- آرامش روانی با موسیقی طبیعت.............................211-3-2- اختلال یادگیری..................................................212-3-2- تعاریف اختلال یادگیری.............................................223-3-2- اختلالات یادگیری چگونه تشخیص داده می شود؟............244-3-2- ویژگی های ناتوانی های یادگیری................................255-3-2- ناتوانی های خواندن و سایر ناتوانی هایی که اساس آن زبان است ... 266-3-2- اختلالات یادگیری دیداری- حرکتی ...................267-3-2- انواع اختلالات یادگیری......................................27 اختلال ریاضی..................................................................27 مشکلات دانش آموزان با ناتوانی در یادگیری ریاضی......................30 موسیقی و مهارت های مربوط به ریاضی..................338-3-2- اختلال در خواندن ...................................339-3-2- اختلال در نوشتن .....................................3610-3-2- شناخت اجتماعی ..............................4211-3-2- اضطراب اجتماعی .....................................4612-3-2- استفاده از موسیقی در آموزش.......................4713-3-2- کاربرد موسیقی در اختلالات یادگیری...............4814-3-2- چه کسانی دارای اختلالات یادگیری هستند؟..........4915-3-2- چه عواملی باعث بروز اختلالات یادگیری می شود؟............494-2- پیشینه تجربی موضوع..............................................521-4-2- تحقیقات داخلی.......................................................522-4-2- تحقیقات خارجی...............................................53


کلمات کلیدی:

فایل های مشابه

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش اجتماعی با رفتار شهروندی سازمانی و خلاقیت سازمانی


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده


آزمون اعتیاد به اینترنت(IAT)


پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی هرزبرگ