دانلود دانلود ادبیات تحقیق 59 ص

نام فایل : دانلود دانلود ادبیات تحقیق 59 ص
گروه : مدیریت
فرمت فایل : zip
حجم فایل : 67 کیلو بایت
تعداد صفحات : 95
بازدید : 84

دانلود فایل
خلاصه:
دانلود ادبیات تحقیق 59 ص تحقیق ادبیات تحقیق 59 ص مقاله ادبیات تحقیق 59 ص ادبیات تحقیق 59 ص

توضیحات:
فرمت فایل : وردقسمتی از محتوی فایلتعداد صفحات : 95 صفحهادبیات تحقیق تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد دربارة مدیر مدرسه نشان می دهد كه اخلاص عمل مدیر، با اعتماد رابطة بسیار نزدیكی دارد. اوچی نیز بر این باور است كه برای فراهم آوردن جوّ اعتماد، رهبر باید از خود خلوص نیت و آزادمنشی نشان دهد؛ رفتار خود را در لفافه پنهان نكند و قصد صدمه و آزار به كسی را نداشته باشد تا جو اعتماد و اطمینان ایجاد كند. اعتماد مفهوم ظریفی است و تنها در سایه اخلاص عمل و صدق گفتار و كردار حاصل می شود. هندرسون و هوی بعد از مطالعة جامعی، سه ویژگی مهم را برای اخلاص عمل مدیر مشخص كردند: مسئولیت پذیری؛ آلت دست قرار ندادن دیگران؛ و چیره دستی در ایفای نقش. فروم استدلال كرده است تا صاحبان قدرت دست از قدرت نمایی برندارند؛ مانند موجودات انسانی رفتار نكنند؛ و پایه های ترس و تهدید را فرو نریزند، جو اعتماد و اطمینان بر سازمان حاكم نخواهد شد. از مدیرانی كه مسئولیت كارهای خود را می پذیرند و از زیردستان بهره كشی و سوء استفاده نمی كنند، در حكم موجودات انسانی و نه قدرت شكنان یاد می شود. رفتار خالصانه و باز رهبر، جوی سرشار از اعتماد و صمیمیت به وجود می آورد. در ایجاد اعتماد، چند عامل اثرگذار است: یك راه ایجاد اطمینان معلم به شایستگی مدیر یا مشاور، نشان دادن توانایی خود در فراهم آوردن بازخورد مفید و تشكیل جلسات تبادل نظر مستمر است. به باور اوچی، بدون وجود اعتماد، دقت عمل و صمیمیت، هیچ سازمانی قادر به بقا و رشد نیست. در مدرسه، اعتماد را می توان با افرادی برقرار كرد كه بفهمند اهداف و مقاصد آنان با اهداف سازمان و همكاران در دارزمدت سازگار است. این عقیده بر پایة این فرض استوار است كه اگر شما ندانید افراد دیگر چه می كنند؛ زبان آن ها را نفهمید و مشكلاتشان را درك نكنید؛ نمی توانید به آن ها اعتماد كنید. اعتماد از طریق برخوردها و تجارب صنفی، شامل برقراری روابط انسانی در بین دانش آموزان،‌ معلم با معلم، مدیر با معلم و مدیر با دانش آموز به طور صمیمانه برقرار می گردد. مسئولان مجله ای در یكی از كشورهای خارجی، از 75 مدیر موفق و برجسته پرسیدند كه یك مدیر قابل اعتماد، چه ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ، 147 ویژگی برای مدیر قابل اعتماد مشخص شد، كه از آن میان،‌25 ویژگی مهم استخراج گردید. پاره ای از این ویژگی ها عبارت بودند از: كمال؛ ثبات؛ استواری؛ استفاده از قضاوت درست و به هنگام در تصمیم گیری؛ امن و قابل اطمینان بودن؛‌ با وجدان و وفادار به قول خود بودن؛ در رفع مشكلات كوشا بودن؛ داشتن حس مسئولیت پذیری؛ داشتن رفتاری الهام بخش؛ داشتن حس تعاون و همكاری؛ و … واقعیت ها حكایت از آن دارد كه جوّ مدرسه، عاملی برای ایجاد اعتماد یا عاملی است كه ایجاد اعتماد را با مشكل رو به رو می سازد. آزادانه و بی پروا سخن گفتن در فضای مدرسه و ارتباطات سالم بین فردی، سبب ایجاد جوّ و فضای اعتماد می شود. روابط سالم فردی با مشاركت در تصمیم گیری مدرسه ارتباط دارد. یك مدیر به وجود آورندة جو مدرسه است و ارزش ها،‌ ادراكات و اقدامات او بر رفتار كاركنان اثر می گذارد. ممكن است یك مدیر نبوغ و خلاقیت را تشویق كند یا مدرسه را همچون كارخانه ای اداره كند و با قطع روابط؛ نادیده گرفتن و انكار مشكلات؛ و بی توجهی و بی ا


کلمات کلیدی:

فایل های مشابه

در این تحقیق به طور کلی بر روی تکنولوژیهای موجود در حال حاضر و تکنولوژیهای مورد نیازدر آینده برای تحقق اهداف نیروی دریایی و ماموریتها ارتش و نیروی نظامی آمریکا بحث می شود


مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین


خلاصه کتاب تئوری های مدیریت دکتر حسین صفر زاده


دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت