دانلود دانلود کارآموزی تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص

نام فایل : دانلود دانلود کارآموزی تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص
گروه : گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل : zip
حجم فایل : 177 کیلو بایت
تعداد صفحات : 247
بازدید : 61

دانلود فایل
خلاصه:
دانلود پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص تحقیق پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص مقاله پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف 224 ص

توضیحات:
فرمت فایل : وردقسمتی از محتوی فایلتعداد صفحات : 247 صفحهنقش و توانایی دوره استاد راهنما: تابستان 1386 با تشکر از: استاد عالیقدر که بنده را در تهیه این مجموعه یاری رساندند. و استاد ارجمندم، مدیر گروه محترم که همراه و مشاور من بودند. تقدیم به مادرم که لطیف است بسان گلهای بهاری *** و پدرم که عظیم است بسان آسمان *** و دوست عزیزم ارغوان که همراهی هست مهربان درمسیر ژرف زندگی فهرست مطالب صفحه عنوان مقدمه 7 گرافیک و تبلیغات نوین 12 فصل اول: آرم و نشانه ها 22 فصل دوم: اوراق اداری 38 فصل سوم: پوستر 55 فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور 88 فصل پنجم : فولدر 124 فصل ششم: بیلبورد 128 فصل هفتم: استند 148 فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی 162 فصل نهم: بسته بندی 187 فصل دهم: لیبل 209 فصل یازدهم: طراحی جلد 212 منابع و مآخذ 221 مقدمه : علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند. امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید . اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد . بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست گرافیک در عرصه تبلیغات: زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم . وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به گوش ما می رسد . در خیابان ها ، پشت اتوبوس ها ، سردرمغازه ها و یا به تابلوهای خیابانی که نگاه می کنیم همه و همه تبلیغات متفاوتی که روزانه با آن ها سروکار داریم . با وجود حجم فراوان تبلیغات و انواع محصولاتی که تبلیغ می شوند آیا تاکنون اندیشیده ایم که چه میزان در امر تبلیغات موفق بوده ایم ؟ چقدر با این موضوع ، عملی و تخصصی برخورد می کنیم ؟ آیا می دانیم وضعیت عناصر درگیر با تبلیغ ، در کشور ما چگونه است؟ آیا برای حل مشکلات تبلیغات در کشور گامی برداشته شده است ؟ تبلیغات در زمان قدیم در مقایسه با تبلیغات امروزی خیلی ساده بود ، با وجود این هدف اساسی از آگهی همان بود که امروز هم هست ، بدین معنی که منظور از آن ایجاد ارتباط برای دادن اطلاعات و ایده ها به گروهی از مردم بود که


کلمات کلیدی:

فایل های مشابه

گزارش كارآموزی بررسی فرایند تولید در كارخانه رب گلچین مغان در 50 صفحه ورد قابل ویرایش


ما طراحی را كه به صورت تئوری در دانشگاه آموخته بودیم حالا عملاً تجربه كردیم و همچنین كار با انواع دستگاهها و نحوه كار و انضباط كاری و احساس مسئولیت در محیط كار را فرا گرفتیم


گزارش كارآموزی در اداره برق دهاقان در 25 صفحه ورد قابل ویرایش


شركت فنی و مهندسی آرمان الكتریك در سال 1379 رسماً به ثبت رسید و فعالیتهای خود را آغاز نمود بیشتر كارهای این شركت پیمانكاری برق بود كه اكثر كارهای الكترونیكی از قثبیل نصب تابلوهای الكترونیكی و بردهای سیستمهای هوشمند در شركت مس سرچشمه رفسنجان را این شركت انجامداده است و در كار خد نیز بسیار موفق عمل كرده است